Expertisecentrum In the LEAD
Header image In the LEAD

Nieuwe aanstelling In the LEAD: Sandy Fidder

Datum:20 december 2017

Schrijven en praten gaat me normaal gesproken goed af, maar mezelf voorstellen op papier blijkt ineens een hele opgave te zijn. Laat ik toch maar een poging wagen: mijn naam is Sandy Fidder en sinds december werk ik als projectmanager van het expertisecentrum In the LEAD bij de vakgroep Human Resource Management and Organizational Behaviour van de faculteit Economie en Bedrijfskunde. Een hele mond vol, maar wat houdt dit eigenlijk in?

In deze functie houd ik me bezig met het verder ontwikkelen en professionaliseren van het expertisecentrum. Waarbij ik mij zal richten op het initiëren van onderzoeksprojecten, het onderhouden van contacten met betrokken organisaties, het aansturen van betrokkenen bij de projecten en het mede-ontwikkelen van activiteiten rondom executive education. Ik kijk er naar uit om gezamenlijk aan de misse van In the LEAD te werken om organisaties en strategische leiders te ondersteunen bij het maken van doeltreffende keuzes, waarbij de context van organisaties en leiders nadrukkelijk centraal staat.

Het is erg leuk om na bijna vijf jaar terug te zijn op de faculteit waar ik Bedrijfskunde heb gestudeerd en de masters Marketing Intelligence en Marketing Management heb behaald. In de tussentijd ben ik werkzaam geweest als projectmanager Alumnirelaties en Fondsenwerving bij het Bureau van de RUG. En mijn vrije tijd besteed ik graag aan sporten en reizen.

Heb je naar aanleiding hiervan vragen? Of wil je meer weten over In the LEAD? Neem dan gerust contact met mij op via s.fidder rug.nl of  050 363 4684.