Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Nieuwe publicaties: maart-mei '19

01 juni 2019
Publicaties

GION onderwijs/onderzoek vindt het belangrijk om haar kennis te delen en ondersteunt het gebruik van open science. Om u te informeren over onze wetenschappelijke output vindt u daarom vanaf heden alle recente publicaties uit het afgelopen kwartaal in een handig overzicht. Het betreft publicaties waarbij GION-medewerkers als (co-)auteur betrokken zijn geweest.

Aarzel niet om de auteurs te contacteren indien u deze publicaties niet kosteloos kunt raadplegen.

  • Kyriakides, L., Charalambous, E., Creemers, B. P. M., Antoniou, P., Devine, D., Papastylianou, D., & Fahie, D. (2019). Using the dynamic approach to school improvement to promote quality and equity in education: a European study . Educational assessment evaluation and accountability, 31(1), 121–149. https://doi.org/(...)07/s11092-018-9289-1
  • Alqassab, M., Strijbos, J-W., & Ufer, S. (2019). Preservice mathematics teachers‘ beliefs about peer feedback, perceptions of their peer feedback message, and emotions as predictors of peer feedback accuracy and comprehension of the learning task. Assessment & Evaluation in Higher Education, 44(1), 139-154. https://doi.org/(...)2602938.2018.1485012
Laatst gewijzigd:20 november 2021 13:00
Deel dit Facebook LinkedIn
View this page in: English

Meer nieuws