Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons dr. J.M. (Jolien) Mouw

Publicaties

A meta-analysis of the effects of context, content, and task factors of digitally delivered instructional feedback on learning performance

Developing a Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) survey for university teachers

Technology-supported teaching in times of COVID-19’s first period of emergency remote teaching: an exploratory analysis of influencing factors

Blijvend vernieuwen: Uitdagingen en oplossingsrichtingen voor het hoger onderwijs van de toekomst: Gebundelde uitkomsten van de Solution Rooms 2022

Gedreven door onderwijs: Tien portretten van bevlogen docenten in het hoger onderwijs

International Research on the Foci and Effectiveness of Classroom Management Programs and Strategies

Teaching in times of COVID-19: A mixed-method study into teachers’ teaching practices, psychological needs, stress, and well-being

When technology meets educational sciences: Combining virtual reality and microteaching to train pre-service teachers’ kindergarten classroom management strategies

Nóg meer grip op de groep

Perspectieven op kwaliteit: Oplossingsrichtingen voor het hoger onderwijs van de toekomst: Gebundelde uitkomsten van de Solution Rooms 2021

Lees meer

Pers/media

Item over de VR kleuterklas bij RTL nieuws

Hoe voorkom je chaos in de kleuterklas? Studenten oefenen met VR-bril op de neus

Nieuwe meesters en juffen kunnen oefenen met lesgeven via een VR-bril

Een kleuterklas in virtual reality: 'Hier kun je fouten maken'

Oefenen met VR-kleuterklas wint Nederlandse Onderwijspremie 2024

Nieuwe meester en juffen trainen met Virtual Reality

Wetenschappers zien zichzelf niet als docent

Docent Jolien Mouw gebruikt VR om toekomstige leerkrachten in kleuterklassen te trainen

Lees meer