Skip to ContentSkip to Navigation
Rijksuniversiteit Groningenfounded in 1614  -  top 100 university
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons dr. J.M. (Jolien) Mouw

Publicaties

Alles op orde? De Virtual Reality kleuterklas in de opleiding tot leraar basisonderwijs

An Update of the Meta-Analysis of the Effects of Classroom Management Interventions on Students’ Academic, Behavioral, Social-Emotional, and Motivational Outcomes

An update of the meta-analysis of the effects of classroom management strategies and classroom management programs on students’ academic, behavioral, emotional, and motivational outcomes.

Assessing complex skills in a virtual reality context: Capturing the development of pre-service teachers’ classroom management strategies

Decoding university teachers’ decision-making in technology integration into teaching

Impact of a course co-design intervention on university teachers’ TPACK technology- related knowledge

A meta-analysis of the effects of context, content, and task factors of digitally delivered instructional feedback on learning performance

Developing a Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) survey for university teachers

Technology-supported teaching in times of COVID-19’s first period of emergency remote teaching: an exploratory analysis of influencing factors

Blijvend vernieuwen: Uitdagingen en oplossingsrichtingen voor het hoger onderwijs van de toekomst: Gebundelde uitkomsten van de Solution Rooms 2022

Pers/media

Helpt pabosplitsing bij aanpak van lerarentekort? 'Dit verergert het juist'

Lerarentekort met pabosplitsing oplossen verergert juist de problemen

Item over de VR kleuterklas bij RTL nieuws

Hoe voorkom je chaos in de kleuterklas? Studenten oefenen met VR-bril op de neus

Nieuwe meesters en juffen kunnen oefenen met lesgeven via een VR-bril

Een kleuterklas in virtual reality: 'Hier kun je fouten maken'

Oefenen met VR-kleuterklas wint Nederlandse Onderwijspremie 2024

Nieuwe meester en juffen trainen met Virtual Reality