Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Adviesorganen CUOS

Word CUOS bestuur!

De sollicitaties voor het 20e bestuur van CUOS zijn nu geopend!

Ben je op zoek naar een uitdaging naast je studie? Wil je actief worden en midden in de Groningse studentengemeenschap staan? Heb je altijd al een bestuursjaar willen doen, maar wil je je niet fulltime vastleggen? Dan is een CUOS bestuursjaar wellicht iets voor jou!

Je krijgt de kans om samen te werken in een team van 5 enthousiaste, gedreven en betrokken studenten. Als bestuur ben je een van de belangrijkste contactpersonen naar de studentenorganisaties in Groningen. Je houdt je bezig met het herijken van bestuursbeurzen, het verdelen van verschillende subsidies en draagt je steentje bij aan een bruisende studentencultuur.

Wil je meer informatie over een bestuursjaar bij CUOS? Bekijk hieronder het informatiepakket, hierin is ook de sollicitatieprocedure te vinden. Als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen voor een koffietje met een van ons via cuos@rug.nl of onze persoonlijke mailadressen.

Overtuigd en denk je te passen in het CUOS-profiel? Stuur dan je sollicitatie inclusief CV en motivatiebrief vóór 15 april naar m.e.wiltvank@rug.nl t.a.v. mevr. Wiltvank.

Laatst gewijzigd:27 februari 2024 18:52