Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Adviesorganen CUOS

Handig om te weten

CUOS Jaarplanning

Door het jaar heen zijn er een aantal momenten waarop aanvragen ingediend moeten worden bij het CUOS en/of andere stukken moeten worden aangeleverd. In de onderstaande tabel staat een globaal overzicht van deze deadlines. Voor vragen hierover kun je mailen naar cuos.secretaris rug.nl of cuos@rug.nl.

Waneer is de deadline?

2.     Verantwoording

1. De uiterlijke datum voor
kandidaatstelling bij het
Centraal Stembureau is tevens de uiterlijke datum voor het
indienen van een aanvraag voor Campagnesubsidie.

2.     Voor 1 juli

Oprichtingssubsidie
Internationale Studentenorganisaties
(OIS)
Het hele jaar door

Informatiebijeenkomsten Profileringsfonds

Dit academisch jaar, 2023-2024, worden de Culturele en overige organisaties herijkt. Deze zullen binnenkort een uitnodiging ontvangen voor een informatiebijeenkomst. De bijeenkomst ziet speciaal op de aanvraagprocedure voor de desbetreffende organisaties. Wanneer je geen Culturele of overige organisatie bent maar dit jaar wel (opnieuw) een aanvraag wilt doen, of gewoon meer informatie wilt ontvangen over het profileringsfonds, ben je uiteraard van harte welkom om bij de informatiebijeenkomst langs te komen. Laat het ons in dit geval wel even weten. De bijeenkomsten zullen plaatsvinden op:

Informatiebijeenkomst Profileringsfonds (Nederlands)
12 oktober, 11:00-12:00 uur
Zaal 1314.0026, Harmoniegebouw
Informatiebijeenkomst Profileringsfonds (Engels)
13 oktober, 16:00-17:00 uur
Zernikezaal, Academiegebouw

De volgende besluitvormende vergadering vindt plaats op:
dinsdag 2 april 2024, 10:00 vergaderzaal Oude Kijk in 't Jatstraat 5.

Hieronder vind je ter informatie een lijst met daarop alle Groningse studentenorganisaties die bij het CUOS bekend zijn! Staat jouw vereniging er nog niet op maar wil je dat graag anders zien? Stuur dan de statuten + een Kamer van Koophandel extract van je vereniging naar: cuos.secretaris@rug.nl.

Let op: Niet alle verenigingen op deze lijst worden door het CUOS erkend. Voor een lijst van CUOS erkende organisaties, stuur een mail naar cuos.secretaris@rug.nl.

Verklaring bestuursperiode

Als je een bestuursjaar doet bij een organisatie die op dit moment opgenomen is in het Profileringsfonds, krijg je een bestuursbeurs. Aan het einde van je bestuursjaar moet je een door jouw opvolger ondertekend document uploaden om te bewijzen dat je jouw bestuursjaar met succes hebt voltooid. Je kunt het onderstaande document gebruiken en uploaden via hetzelfde (UFC) portaal waar je ook de bestuursbeurs aanvraagt.

Hier kun je meer informatie vinden.

Laatst gewijzigd:26 maart 2024 16:17