Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie

Research en Impact Beraad

Het Research en Impact Beraad bestaat uit de portefeuillehouders onderzoek en impact van de faculteiten en de directeur van het cluster Research & Impact, aangevuld met de directeur van de UB en de directeur van het CIT. De voorzitter van Beraad is één van de portefeuillehouders. Momenteel wordt deze functie vervuld door prof. dr. R.A. Wessel. De vice-voorzitter is prof. dr. A. Visser.

Het Research en Impact Beraad is een overlegorgaan dat in het leven is geroepen om de advisering van het College van Decanen te verdiepen en ondersteunen. Daarnaast is het Beraad bedoeld om in een vroeg stadium gedachten en ideeën uit te wisselen en te verkennen. De nadruk ligt hierbij op het vormgeven van strategie en beleid op de terreinen onderzoek en impact in faculteiten en instelling.

Samenstelling per 1 januari 2023

Secretariaat