Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Adviesorganen CUOS

Huidig bestuur

v.l.n.r. Jorrit Top, Mayke Kamphuis, Hannah Müllers, Myrthe Bekkers, Andrea Gačević
V.l.n.r. Wouter Ahlers, Lindgerd Pauwels, Martijn van der Meer, Debora van Tricht en Ole van Heloma Lugt.

Het CUOS bestuur 2023-2024 bestaat uit:

Wouter Ahlers - Voorzitter

cuos.voorzitter@rug.nl

Eerste aanspreekpunt voor contacten en samenwerking met verschillende afdelingen binnen de universiteit. Verantwoordelijk voor algemene coördinatie, behoudt overzicht en onderhoudt contact met Universiteitsraad Partijen.

Debora van Tricht - Secretaris

cuos.secretaris@rug.nl

Verantwoordelijk voor externe communicatie vanuit het CUOS. Beheer aanvragen vanuit de studentenorganisaties. Draagt zorg voor de interne verslaggeving en documentatie van alle binnenkomende stukken. Toehoorder studentenvoorziening ACLO.

Martijn van der Meer - Financiën

cuos.financien@rug.nl

Verantwoordelijk voor de financiële zaken van het CUOS. Opstellen en actueel houden van actualisaties en begroting. Behandelen van subsidieverantwoordingen vanuit organisaties. Toehoorder studentenvoorziening ESN. Portefeuille Internationalisering.

Ole van Heloma Lugt - Huisvesting

cuos.huisvesting@rug.nl

Eerste aanspreekpunt binnen het bestuur voor de organisaties die huisvesting ontvangen van het CUOS. Daarnaast verantwoordelijk voor communicatie tussen de facilitaire organisatie van de universiteit en gehuisveste organisaties. Toehoorder studentenvoorziening KEI. Contactpersoon SKLO.

Lindgerd Pauwels - PR & Communicatie

cuos.communicatie@rug.nl

Verantwoordelijk voor presentatie van het CUOS. Actuele informatievoorziening door beheer website en Linkedin. Verzorgt daarnaast algemene communicatie over deadlines van aanvragen en overige formele en informele informatie voor zowel organisaties als studentbestuurders. Toehoorder studentenvoorziening USVA. Vicevoorzitter.

Laatst gewijzigd:12 januari 2024 22:13