Over ons Faculty of Science and Engineering

Dr. Yuli Shan wint FSE Postdoc Prize

30 november 2021

Op 25 november is de derde FSE Postdoc Prize uitgereikt aan dr. Yuli Shan van het Energy and Sustainability Research Institute Groningen (ESRIG). Shan ontving de prijs voor zijn indrukwekkende werk en de grote outreach daarvan. Zijn onderzoek richt zich op de mondiale uitdagingen van klimaatverandering en duurzame ontwikkeling. Decaan Jasper Knoester overhandigde hem het bij de Postdoc Prize behorende beeld. Daarbij ontvangt Shan een gratificatie van 1.000 euro.

Dr. Jeffrey Buter en Dr. Casper van der Kooi eindigden op een eervolle tweede plaats. Zij zullen een gratificatie van 500 euro ontvangen.

FSE Postdoc Prize

De FSE Postdoc Prize is een stimulans voor een succesvolle postdoctoraal onderzoeker aan de faculteit. Het erkent uitmuntende jonge onderzoekers die excellent onderzoek hebben gedaan en een uitzonderlijke belofte voor de toekomst lijken te zijn.

dr. Yuli Shan en decaan Jasper Knoester
Laatst gewijzigd:30 november 2021 09:33