Over ons Faculty of Science and Engineering

Onderzoekers van het Centre for Learning and Teaching ontvangen een beurs van Erasmus+ programma

03 oktober 2023

Dr. Mohammad Gharesifard en Pr of. Lucy Avraamidou van het Centre for Learning and Teaching ( CLT ) hebben een onderzoeksbeurs verworven voor het project 'Up-STEAM Supporting Instructors in Promoting Informal Science Learning in Higher Education'. Het project wordt gefinancierd door het Erasmus+ programma voor Partnerschappen voor samenwerking in het hoger onderwijs.

Het project wordt gecoördineerd door het FSE Centre for Learning and Teaching. Er is een consortium van vijf partners bij betrokken, zowel universiteiten als NGO's uit Nederland, Cyprus, Griekenland en Spanje. In totaal heeft het consortium een subsidie gekregen van EUR 400.000, waarbij Gharesifard en Avraamidou ongeveer EUR 100.000 ontvangen voor een periode van 30 maanden.

Het Up-STEAM-project omvat de ontwikkeling van lesplannen en bijbehorend lesmateriaal, workshops voor professionele ontwikkeling van universitaire docenten, implementatie en onderzoek. Het project start in november.

Laatst gewijzigd:03 oktober 2023 09:28