Over ons Campus Fryslân Studeren bij Campus Fryslân

Matching BSc Data Science & Society studenten

De opleiding BSc Data Science & Society verzorgt matching. Deelname is optioneel. Het advies is niet bindend.

Toelichting

Campus Fryslân gaat er van uit dat jij met een goede voorbereiding zelf kunt beslissen of een opleiding bij je past. Om je te helpen in je keuze bieden we informatie aan op onze website en heb je de kans om met ons in contact te komen tijdens de Open Dagen, webinars, en/of de Student for a Day. Op basis van je deelname aan deze voorlichtingsactiviteiten bepaal jijzelf of je goed matcht met de opleiding. Is het niet gelukt om deel te nemen aan deze activiteiten, of twijfel je nog? Neem dan contact op met het DSS team.

Toelatingseisen

Extra informatie over de toelatingseisen

Heb je vragen over matching? Kijk op www.rug.nl/matching of neem contact op met cf-dss rug.nl

Laatst gewijzigd:27 februari 2024 15:42