Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

White Paper - Blended Learning with Diversity and Inclusion

12 september 2022

Onlangs hebben Carole Fuller, Liga Klavina, Iain Johnston-White en Mellie Pullman van de Communities of Practice for Blended Learning en de Inclusion and Diversity-groep van TAG gekeken naar het bestaande onderzoek over hoe verschillende vormen van Blended Learning het leren bevorderen of belemmeren.

De samenwerking resulteerde in een whitepaper waar het huidige onderzoek naar de perceptie van verschillende technologieën en actieve leeractiviteiten van verschillende doelgroepen werd toegelicht en becommentarieerd. Ze hebben gekeken naar de rol van verschillende demografische gegevens in de klas en hoe studenten met diverse behoeften verschillende blended learning-elementen ervaren, evenals hoe opzettelijk design wordt waargenomen door niet alleen verschillende soorten studenten, maar ook door de docenten die belast zijn met het ontwerp en de implementatie van cursussen.

Lees hiet het hele whitepaper

Laatst gewijzigd:12 september 2022 13:11
View this page in: English

Meer nieuws

  • 10 juni 2024

    Om een wolkenkrabber heen zwermen

    In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...

  • 24 mei 2024

    Lustrum 410 in beeld

    Lustrum 410 in beeld: Een fotoverslag van het lustrum 2024

  • 21 mei 2024

    Uitslag universitaire verkiezingen 2024

    De stemmen zijn geteld en de uitslag van de universitaire verkiezingen is binnen!