Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen (Ver)bouwprojecten bij GMW

Start verbouwing aanbouw Heymansgebouw: bouwkraan + aangepaste looproutes

Zoals eerder aangekondigd starten maandag 1 april 2019 de bouwwerkzaamheden aan de ‘Oude Aanbouw’ van het Heymansgebouw van de Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen (GMW). Deze ruimte onder de Heymansvleugel is afgelopen zomer gestript en deels gesloopt, en zal door Aannemingsbedrijf Hegeman uit Nijverdal worden opgebouwd. De werkzaamheden duren naar verwachting een jaar.

Bouwkraan

Deze week zijn de eerste voorbereidingen getroffen door oa. het neerzetten van bouwhekken. Op maandagochtend 1 april wordt gestart met het plaatsen van de bouwkraan. Verder wordt komende week vooral gewerkt aan de verdere inrichting van het bouwterrein.

Looproutes

Door de inrichting van het bouwterrein worden een aantal van de bestaande looppaden geblokkeerd. Op de plattegrond zijn de tijdelijke looproutes door de tuin aangegeven.

Bouwhinder

Tot de meivakantie zullen slechts kleine werkzaamheden worden verricht. Vanaf eind april worden de werkzaamheden geïntensiveerd. Hierover volgt later meer informatie.

Werktijden aannemer

De werktijden van de aannemer zijn over het algemeen tussen 07.00-16.00 uur. Het aanvoeren van materialen zal zo min mogelijk plaatsvinden tussen 08.00-09.00 uur, zodat de parkeerplaats in de ochtend goed toegankelijk is.

Voor vragen over de bouw, kunt u contact opnemen met Marleen Iemhoff.

Alle informatie over de bouwplannen op: www.rug.nl/gmw/bouw

Bouwplaatsinrichting en looproutes
Laatst gewijzigd:16 april 2019 13:50