Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen (Ver)bouwprojecten bij GMW

Bouwupdate 21 juni: eerste contouren nieuwbouw zichtbaar, aanvoer materialen, schilderwerk 4e verdieping Heymansgebouw

Contouren aanbouw Heymansgebouw

De eerste contouren van de nieuwbouw aan het Heymansgebouw zijn zichtbaar. De afgelopen week heeft de aannemer de eerste twee nissen geplaatst. Deze nissen zijn kenmerkend voor het nieuwe tuingerichte ontwerp. Ze vormen de verbinding tussen de binnenruimte, het restaurant, en de tuin.

Update aanbouw

• 26 juni: aanvoer wanden (overlast op parkeerterrein)
  • 27+28 juni: boorwerk tussen 7-9 uur

Binnen in Heymansgebouw

• 24 juni: schilder start met werkzaamheden in trappenhuis op 4e verdieping Heymansgebouw

Heymansvleugel

• Komende week worden de nieuwe overlegruimtes op de 3e en 4e verdieping opgeleverd door de aannemer.

Planning komende weken

• Vanaf week 27 vinden er werkzaamheden aan het dak van het Ambulatorium en het Nieuwenhuisgebouw plaats
  • Vanaf week 27 worden er twee ruimten in het Munting verbouwd: M.0164 (bij de collegezalen) en M.0228 (onderzoeksruimten). Beide ruimten worden gesplitst en voorzien van een extra deur.
  • In de ‘bouwvak’ liggen de werkzaamheden rond de aanbouw stil. (29 juli - 18 augustus)

Nis aanbouw Heymansgebouw
Laatst gewijzigd:21 juni 2019 14:23