Over ons Faculty of Science and Engineering Faculty News

Mailvoorziening is hersteld

Het CIT is er vrijdagnacht in geslaagd om de oude mailvoorziening van voor 14 augustus 2009 weer aan u aan te bieden.

Wat is er wel

Mail die ontvangen is tussen 14 augustus en 9 september en mail die ontvangen is na donderdag 24 september 11 uur zit in de Inbox en wordt gepresenteerd als 'ongelezen'.

Wat is er (nog) niet

Mail aan u gestuurd vanaf 23 september 12:00 uur tot 24 september 11:00 wordt in de loop van dinsdag in uw inbox afgeleverd. Wanneer u folders heeft aangemaakt of gewijzigd na 14 augustus dan zijn deze folders met daarin geplaatste mail niet aanwezig.
Wat in eerste instantie ontbreekt zijn alle door u verstuurde mail "Sent-items" na 14 augustus en de mail die ontvangen is tussen 9 en 23 september.

Dat betekent dat studenten, medewerkers en alumni vanaf nu weer mail kunnen ontvangen en verzenden.

Meer informatie kunt u vinden op:  http://www.rug.nl/Corporate/mailstoringSeptember

Laatst gewijzigd:31 januari 2017 23:14