Over ons Faculty of Science and Engineering

Dr. Qi Zhang wint FSE Postdoc Prize 2022

25 november 2022

Op 24 november is de vierde FSE Postdoc Prize uitgereikt aan dr. Qi Zhang van het Stratingh Institute for Chemistry. Qi ontving de prijs voor zijn indrukwekkende werk en de grote outreach daarvan. Zijn onderzoek richt zich op dynamische disulfide kunststoffen en slimme materialen. Decaan Joost Frenken overhandigde hem het bij de Postdoc Prize behorende beeld. Daarbij ontvangt Shan 2.500 euro voor een internationaal wetenschappelijk bezoek.

Zijn laatste twee ijzersterke concurrenten, dr. Margot Kuitems (ESRIG) en dr. Joanna Sabino Pinto (GELIFES) eindigden op een eervolle tweede plaats en werden ook geprezen om hun indrukwekkende staat van dienst.

FSE Postdoc Prize

De FSE Postdoc Prize is een stimulans voor een succesvolle postdoctoraal onderzoeker aan de faculteit. Het erkent uitmuntende jonge onderzoekers die excellent onderzoek hebben gedaan en een uitzonderlijke belofte voor de toekomst lijken te zijn.

Van links naar rechts: dr. Joanna Sabino Pinto, winnaar dr. Qi Zhang, decaan Joost Frenken and dr. Margot Kuitems
Laatst gewijzigd:04 augustus 2023 14:13