Maatschappij/bedrijven Kennis en leren Onderwijs voor professionals

AOG School of Management / Comenius Leergangen

AOG School of Management

AOG maakt universitaire kennis toegankelijk voor bedrijven, instellingen en individuen.

• Namens de Rijksuniversiteit Groningen biedt AOG managers en professionals de mogelijkheid zich verder te ontwikkelen op strategisch niveau binnen hun vakgebied.
  • De geaccrediteerde programma's bieden praktische en theoretische vaardigheden in bedrijfsvoering of facetten ervan, gecombineerd met kennis van de context waarin een organisatie functioneert.
  • Persoonlijk en interactief onderwijs zijn daarbij belangrijke sleutelwoorden.

Comenius Leergangen

De Comenius Leergangen stellen de kwaliteit van leiderschap centraal. Comenius is opgericht in 1996 en maakt deel uit van AOG Contractonderwijs BV, de publiekprivate onderneming van de Rijkuniversiteit Groningen en Freia.

Bij Comenius gaat het niet om 'koude' academische kennis, maar om kennis die verrijkt is met de persoonlijke visie en levenservaring van vooraanstaande docenten.

Laatst gewijzigd:23 mei 2019 07:00