Over ons FEB Onderwijs Introductie / FEB To do list

Kom naar het FEB Welcoming Event

Om (nieuwe) studenten een warm welkom te heten, organiseert FEB elk jaar in februari en september een welkomst evenement om je kennis te laten maken met de campus en je de gelegenheid te geven meer te weten te komen over alles wat de faculteit te bieden heeft.

Het evenement bestaat uit een rondleiding over de campus, waarbij je de gelegenheid krijgt om de verschillende faciliteiten te verkennen en bekend te raken met de omgeving.

Na de campusrondleiding nodigen we je uit voor een informatiemarkt, waar je meer te weten kunt komen over studiemogelijkheden, studieverenigingen en ondersteunende diensten die onze faculteit aanbiedt. Dit alles gaat gepaard met verfrissende drankjes, eten en muziek om elkaar in een informele setting te leren kennen.

Het is een geweldige kans om niet alleen de faculteit, maar ook je medestudenten te ontmoeten en een vliegende start te maken op je academische reis. We kijken ernaar uit je te verwelkomen en samen het begin van een academisch jaar te vieren!

Het volgende Welcoming Event zal plaatsvinden op:
vrijdag 30 augustus 2024
Meer informatie volgt