Onderwijs Bachelor

Bachelor Open Dag

Op zaterdag 13 april 2024 is onze eerstvolgende fysieke Bachelor Open Dag vol informatie over onze bacheloropleidingen. Aanmelden kan via deze site vanaf maandag 1 april 2024 om 09.00 uur.

Voor wie?

Heb jij je al georiënteerd via internet en brochures en heb je nu behoefte aan diepgaander informatie? Meld je dan aan voor de Bachelor Open Dag!

Het programma is op elke open dag hetzelfde. Ben je al naar een Bachelor Open Dag of een Online Bachelorweek geweest, dan is een bezoek aan Een dag student of deelname aan een webklas een logische vervolgstap.

Programma Bachelor Open Dag

De open dag bestaat uit verschillende onderdelen: opleidingspresentaties, algemene presentaties, informatiestands van de opleidingen, studiekeuzeworkshops, stadswandelingen en algemene informatiemarkten met informatie over onder andere huisvesting, studiebegeleiding, sport, cultuur, studentenverenigingen, etc.

Reminderservice

Wil je een e-mail ontvangen zodra je je kunt aanmelden voor de Bachelor Open Dag van de RUG? Laat dan je gegevens achter via onderstaande knop.

Studentenleven

Op www.groningenlife.nl vind je veel informatie over het Groninger studentenleven.

Mail of chat met een student

Wil je informeel praten met iemand die hier al studeert om uit de eerste hand te horen hoe dat bevalt? Kijk dan op Mail een student of maak gebruik van ons online chatsysteem.

Studiebegeleiding

Bekijk deze video over de diensten van het Studenten Service Centrum van de RUG.

Studeren met extra ondersteuning

Heb je vragen over studeren met een functiebeperking of (chronische) ziekte? Heb je mantelzorgtaken of wil je je studie vroeg of laat combineren met topsport, ondernemerschap of ouderschap? Kan dan op onze website voor studenten met een ondersteuningsvraag.

Vragen?

Heb je nog vragen over dit evenement of wil je meer algemene informatie? Neem dan contact met ons op via studiekiezers rug.nl.

Wanneer zijn de volgende Bachelor Open Dagen?

zaterdag 13 april 2024
Inschrijving vanaf 1 april 2024