Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaEvenementen en open dagen

Seminar Customer Insights Center: Neuromarketing

Wanneer:do 21-03-2013 13:30 - 21:00
Waar:Kasteel De Vanenburg, Putten

Neuromarketing is een relatief onontgonnen marketingthema, waarbij hersenonderzoek plaatsvindt bij klanten om klantgedrag beter te voorspellen. Het grootste voordeel hiervan is dat slechts tien procent van het normale aantal respondenten hoeft te worden onderzocht om significant betrouwbare uitspraken te mogen doen. Met andere woorden: enquetes leveren vele malen meer ruis op dan heldere data uit de hersenen. Het grootste nadeel is dat het veel duurder is dan traditioneel marktonderzoek. Toch beginnen de eerste wetenschappers en bedrijven al bijzondere resultaten te boeken die marketeers kunnen toepassen bij marktonderzoeken, productontwikkeling, in campagnes, enzovoorts.

Het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen probeert met dit seminar theorie en praktijk bij elkaar te brengen en het overzicht weer te geven van interessante en toepasbare klantinzichten uit het voorfront van de nieuwste marketingontwikkelingen.

Ontvangst 13:00
Start 13:30
Buffet 18:00
Afsluiting 21:00

Sprekers vanuit wetenschap en praktijk vullen elkaar aan:

E.L.E. de Vries, M.Sc., Rijksuniversiteit Groningen
Dr. J.T. Bouma, Rijksuniversiteit Groningen
Prof. dr. P.C. Verhoef, Rijksuniversiteit Groningen
M. de Munnik, directeur Neurensics
P. Postma, directeur Paul Postma Marketing Consultancy

Niet-leden betalen 499 euro exclusief BTW per persoon; alle marketinggerelateerde medewerkers kunnen onbeperkt gratis deelnemen zolang de toegangskaartenvoorraad strekt.