Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsWaar vindt u onsHuisstijlFAQ

DotOffice 2.2, februari 2010

Vraag

Wat is er gewijzigd in DotOffice 2.2?

Antwoord

Word

Agenda

  • Koppen worden nu op 3 niveaus genummerd, op dezelfde wijze als Notulen
  • Er is een Kenmerk toegevoegd, dat automatisch bovenaan de volgbladen verschijnt

Notulen

  • Koppen worden nu op 3 niveaus genummerd, op dezelfde wijze als Agenda
  • Er is een Kenmerk toegevoegd, dat automatisch bovenaan de volgbladen verschijnt
  • Kop boven Actiekolom verplaatst, zodat hij niet meer door de actiepunten heen staat; lettertype gecorrigeerd conform ontwerp.

Memo

  • Er is een Kenmerk toegevoegd, dat automatisch bovenaan de volgbladen verschijnt

Persoonlijke instellingen

  • De volgende functies zijn toegevoegd:
  • Bestaande set van persoonsgegevens kopiëren (om die als basis voor een nieuwe set te gebruiken)
  • Bestaande set van persoonsgegevens hernoemen
  • Een of meer setjes van persoonsgegevens exporteren naar een bestand naar keuze
  • Een of meer setjes van persoonsgegevens importeren van een bestand naar keuze

Verder wordt nu automatisch een backup gemaakt van alle setjes persoonsgegevens, elke keer als deze zijn gewijzigd. Mochten alle setjes verloren gaan door vernietiging buiten DotOffice om (bijv. bij vervanging Windows-profiel), dan zal automatisch gevraagd worden of deze backup ingelezen moet worden.

Besluitenlijst (nieuw)

  • Aantal kolommen instelbaar naar keuze
  • Aantal kolommen en voorkeurskolombreedtes onthouden bij afdrukken en opslaan, ook als die buiten DotOffice om zijn gewijzigd.
  • Standaard rechtsbovenaan instructies in beeld (uitschakelbaar)

Mailondertekening

  • Om voor verschillende emails (verschillende talen, verschillende accounts of identities) aparte ondertekeningen te kunnen maken, kan men nu de bestandsnaam vrij kiezen

Powerpoint

Er is een werkbalkknop Diabibliotheek toegevoegd. Hiermee kunnen dia's uit een andere (standaard-)presentatie worden ingevoegd in de huidige presentatie.
De werkbalkknop biedt keuze uit 1 of meer centraal beschikbaargestelde presentaties. Ook kan de gebruiker eigen presentaties toevoegen. Deze laatste kunnen ook verwijderd of hernoemd worden.

Excel

In Excel verschijnt de nieuwe menuoptie "/RUG". Deze heeft alleen het item Huisstijl, waarmee

  • Het huidige spreadsheet kan worden voorzien van een huisstijlkoptekst
  • Een nieuw spreadsheet kan worden gemaakt in de huisstijl
Laatst gewijzigd:26 juni 2015 14:29
printOok beschikbaar in het: English