Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity RUG-profiel en huisstijl

Studenten en de RUG-huisstijl

Studenten kunnen voor studiedoeleinden gebruik maken van een rapportsjabloon, een Powerpointpresentatie en een Excelsheet. De programmatuur (DotOffice) is beschikbaar via de StudentenWerkPlek (SWP).

Voor scripties of studiepresentaties op papier kunnen studenten het logo downloaden.

Studenten- en studieverenigingen

Studenten- en studieverenigingen mogen in een aantal gevallen het logo van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) gebruiken in hun uitingen. Om geen verwarring te laten ontstaan over de afzender is gebruik van de RUG-huisstijl niet toegestaan.

Logo RUG in alle uitingen

Een studenten- of studievereniging mag in principe het logo van de RUG vermelden wanneer:

• de vereniging erkend is door het CUOS;
  • de vereniging ondersteuning van het CUOS ontvangt in de vorm van subsidie en/of huisvesting;
  • de vereniging voldoet aan de voorwaarden voor de aanvraag van bestuursbeurzen, zie voor meer informatie de internetsite van het CUOS.

Voorwaarden logogebruik

In woord en beeld moet duidelijk zijn dat de communicatie-uitingen afkomstig zijn van een studenten- of studievereniging. Verder gelden de regels voor het gebruik van het RUG-logo in externe huisstijlen.

Laatst gewijzigd:13 april 2021 13:46