Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Stand van Zaken

Momenteel ontwikkelen we een wireframe voor het platform. Een wireframe is een visuele gids (mock-up) die het fundament van een website laat zien. De eerste versie van dit wireframe is begin volgend jaar klaar; dan gaan we deze testen met docenten en onderwijsondersteuning. Op basis van hun feedback gaan we het wireframe verder ontwikkelen.

decoratieve afbeelding
Screenshot van het Wireframe in ontwikkeling (c Kwinkslag Creative Agency)

Focusgroepen

Er wordt een sessie georganiseerd bij elke faculteit aan de universiteit en elke UG-partner. De doelen van deze focusgroepsessie zijn de volgende:

• Vanuit het docentenperspectief willen we meer horen over de manier waarop docenten informatie en good practices voor het onderwijs zoeken en zouden willen zoeken, en wat voor soort informatie docenten nodig hebben en willen. We willen graag onderzoeken hoe deze behoeften vertaald kunnen worden naar het platform in termen van functionaliteiten en soorten informatie.
  • Vanuit het perspectief van onderwijsteams en experts willen we graag meer horen over wat voor soort kennis er wordt aangeboden binnen de faculteit en de bestaande bronnen voor docenten. We willen graag onderzoeken hoe dit mogelijk kan aansluiten bij het concept voor het platform.

Wil je meer weten? Of wil je deelnemen aan een van onze focusgroepen? Neem dan contact met ons op via ruggesteun rug.nl!

Laatst gewijzigd:19 februari 2024 12:35