Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

White Paper - Blended Learning with Diversity and Inclusion

12 september 2022

Onlangs hebben Carole Fuller, Liga Klavina, Iain Johnston-White en Mellie Pullman van de Communities of Practice for Blended Learning en de Inclusion and Diversity-groep van TAG gekeken naar het bestaande onderzoek over hoe verschillende vormen van Blended Learning het leren bevorderen of belemmeren.

De samenwerking resulteerde in een whitepaper waar het huidige onderzoek naar de perceptie van verschillende technologieën en actieve leeractiviteiten van verschillende doelgroepen werd toegelicht en becommentarieerd. Ze hebben gekeken naar de rol van verschillende demografische gegevens in de klas en hoe studenten met diverse behoeften verschillende blended learning-elementen ervaren, evenals hoe opzettelijk design wordt waargenomen door niet alleen verschillende soorten studenten, maar ook door de docenten die belast zijn met het ontwerp en de implementatie van cursussen.

Lees hiet het hele whitepaper

Laatst gewijzigd:12 september 2022 13:11
Deel dit Facebook LinkedIn
View this page in: English

Meer nieuws