Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Maandelijkse meditatiesessies voor medewerkers en studenten

Wanneer:do 18-04-2024 16:00 - 17:00
Waar:TBA in the Google Invite

Verschillende onderzoekers van de hele Rijksuniversiteit Groningen/UMCG leiden maandelijkse meditatiesessies. Het doel van deze sessies is om een gemeenschap op te bouwen van mensen die geïnteresseerd zijn in contemplatieve praktijken en vragen hebben over hoe deze te integreren in hun onderzoek of studentenleven. Elke sessie bevat een aantal oefeningen, maar ook een check-in en de mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen over het integreren van contemplatieve praktijken in onderwijs, onderzoek en studie. De sessies zullen een divers palet aan meditatiepraktijken bevatten, waaronder mindfulness, bewustzijnsmeditatie, liefdevolle vriendelijkheid meditatie, analytische meditatie en meer. Iedereen met interesse in meditatie van de universiteit en de UMCG-gemeenschap is welkom.

Alle evenementen vinden plaats op donderdagmiddag, van 16:00-17:00 uur, ergens in het centrum van de stad. De exacte locatie zal worden toegevoegd aan het Google Event, dus zorg ervoor dat je je aanmeldt om een uitnodiging te ontvangen.

Meld je aan via het registratieformulier

Schema van de meditatiesessies:

26 Oct

Marieke van Vugt, Location: Aquarium in the Philosophy department, Oude Boteringestraat 52

23 Nov

Brian Ostafin, Location: Faculty Room of Economics, Academy Building.

21 Dec

Maya Schroevers, Location: OBS.34, room 112.

25 Jan

Chris May, Location, Location: OBS.34, room 112.

22 Feb

Andrea Sangiacomo, Location: Oude Boteringestraat 52