Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Turning the Page on Pedagogy (TPP) Bookclub

Wanneer:do 25-01-2024 16:00 - 19:00
Waar:Tba (Google Calendar)

Turning the Page on Pedagogy (TPP) is een boekenclub ten dienste van de gemeenschap van docenten en lerenden in het hoger onderwijs in Groningen. De boekenclub staat open voor iedereen (zowel studenten als docenten) die geïnteresseerd is in onderwijsfilosofie, didactiek en onderwijspraktijk. We komen vier keer per jaar bij elkaar en praten met elkaar over een boek dat wij selecteren en lezen. TPP is een initiatief van Tassos Sarampalis, maar is van alle deelnemers. Het wordt ondersteund door de Teaching Academy Groningen. Kijk hier voor meer algemeen informatie en om je aan te melden voor de mailinglijst naar.

decoratieve afbeelding

Voor deze leesclubsessie lezen en bespreken we het boek Ungrading: Why rating students undermines learning, van Susan Blum, dat meer inzicht geeft in waarom een groeiend aantal docenten vindt dat cijfers uit het onderwijssysteem moeten worden verwijderd.

Om deel tenemen, schrijf je in hier voor 18 januari.