Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Medezeggenschap

Email: vakbonden@rug.nl

• FNV Overheid
    Contact: Jaap Bos, 050-36 33081, fnv rug.nl
    Personeelsleden die geen lid zijn van de FNV ondersteunen wij met een éénmalig advies.
    Zie verder de website van de FNV Overheid RUG.

• AOb (voorheen VAWO)
    Contact: Nasser Kalantar, n.kalantar-nayestanaki rug.nl.
    Personeelsleden die geen lid zijn van de AOb ondersteunen wij met een éénmalig advies.
    Zie verder de website van de AOb

• CNV Connectief
    Contact: Jan Kluiter, cnv rug.nl
    Personeelsleden die niet lid zijn van CNV Connectief ondersteunen wij met een éénmalig advies.
    Zie verder de website van CNV Connectief

decoratieve afbeelding
Vertegenwoordigers van de vakbonden bij de RUG

Maand van de vakbond verlengd in oktober en november

In de cao Nederlandse Universiteiten hebben we een mooie afspraak gemaakt: september is de maand van de vakbond! Word je in deze maand lid van de vakbond? Dan betaalt de RUG het eerste jaar de helft van je contributie, maximaal 100 euro.

In overleg met het CvB kun je in oktober en november ook nog gebruik maken van deze actie! Aarzel dus niet en wordt lid van een van de vakbonden.

Wil je eerst meer weten over wat de vakbond allemaal doet, dat kan.
Neem gerust contact op met een vertegenwoordiger van de vakbond, zie hierboven voor hun contactgegevens.

En op donderdag 2 november en dinsdag 7 november organiseren de vakbonden 2 informatiebijeenkomsten voor geïnteresseerden.
Nadere informatie hierover volgt nog.

Vakbondscontributie

Net lid geworden of al lang lid?
Op deze pagina op MyUniversity lees je hoe je de contributie mag verrekenen met je bruto loon (belastingvoordeel) of hoe je als nieuw lid een deel van de contributie terugkrijgt.

Laatst gewijzigd:23 oktober 2023 12:26