Over ons Organisatie Bestuurlijke organisatie Medezeggenschap Universiteitsraad

Contact opnemen met de UR

Je kan contact opnemen met UR-leden om zorgen, ideeën, feedback, belangrijke onderwerpen etc. te delen. Misschien wil je weten wat de standpunten van fracties zijn op bepaalde thema’s of wat er al aan een bepaald pijnpunt gedaan wordt, of misschien wil je graag een nieuw onderwerp op de agenda zetten; je kan daarover in gesprek met de UR. Daarvoor kan je goed terecht bij de inloopuurtjes van de UR als je face to face wil spreken met een studentlid of staflid, maar je kan ook mailen naar één van de mailadressen van de fracties of de griffier, die stuurt je opmerking/vraag naar de juiste persoon door- zie de contactgegevens hieronder. Ook als je interesse hebt in het zelf lid worden van een fractie kan je daarover mailen.

Contact opnemen met de griffie

De UR heeft een griffie, bestaande uit de voorzitter die de vergaderingen leidt, een griffier die ondersteuning verleent aan de UR en een notulist die alle vergaderingen notuleert. De griffier is het eerste aanspreekpunt van de griffie als je bijvoorbeeld:

• In contact wilt komen met de UR in haar algemeenheid.
  • Vragen hebt over de processen en procedures van de UR.
  • Archiefstukken wil opvragen.

Griffie

De griffier is Roos Feringa: griffier.ur rug.nl