Skip to ContentSkip to Navigation
About us Faculty of Arts Our faculty Organisatie Services and facilities CLIQ - Centre for Learning Innovation and Quality Services Projects

Bijeenkomst met leveranciers toetspakketten zeer geslaagd

08 juli 2011

Donderdag 7 juli was een belangrijke dag voor het IdemDito project. Maar liefst 8 leveranciers van toetsprogramma’s waren bereid gevonden om hun toetspakketten te demonstreren. Het publiek bestond uit medewerkers van de RUG die betrokken zijn bij de selectie van een universiteitsbreed toetssysteem en enkele externe belangstellenden.

Het was een lange dag met presentaties van 9 tot 17.30 uur, maar de bijeenkomst was zeer interessant en bijzonder nuttig voor het Idem Dito projectteam.

Binnen enkele weken zullen we een keuze maken van pakketten die we verder in de praktijk willen toetsen.

Na de zomer gaan we beginnen met pilots met meerdere pakketten. Hierbij zal het hele toetsproces van ontwikkeling, invoer, afname en analyse met alle gekozen pakketten worden uitgevoerd. Aan de pilots wordt deelgenomen door docenten, studenten, toetsexperts en andere deskundigen vanuit de hele universiteit. Voor een overzicht van de presentaties, zie het Idem Dito blog 

 
Laatst gewijzigd:16 augustus 2023 11:29
Deel dit Facebook LinkedIn

Meer nieuws

  • 12 maart 2025

    Breaking news: lokale journalistiek leeft

    Lokale journalistiek leeft, speelt nog steeds een belangrijke rol in ons leven én heeft absoluut toekomst. Sterker nog: lokale journalistiek kan meer dan ooit een cruciale rol spelen in het tot stand komen van ons gemeenschapsgevoel. Maar daarvoor...

  • 11 maart 2025

    Studentenchallenge: Begin een boek

    De challenge Begin een boek daagt je uit om tien dagen lang mee te denken over het begin van recente romans.

  • 11 maart 2025

    Nieuw: Sketchengine, tool voor taalonderzoek

    Sketch Engine is een tool voor taalonderzoek. Het bevat een collectie van 800 kant-en-klare tekstcorpora in meer dan 100 talen, die groot genoeg zijn om (1 biljoen woorden) om een representatief beeld van de taal te bieden. Met behulp van de...