Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen PedOn Onderzoek Gazelle

Maart 2019

Op 6 maart 2019 vond de afsluitende studiemiddag + workshop 'Werken met Gazelle' plaats in BCN Utrecht CS. Tijdens deze middag werd het onderzoeksrapport officieel gepresenteerd. Samen met een aantal geïnteresseerde deelnemers hebben we vervolgens Gazelle uitgetest voor gebruik in de praktijk. Het was een erg gezellige middag!

December 2018

Het officiële projectrapport is opgeleverd en gedrukt. Deze zal t.z.t. beschikbaar worden gesteld via deze website. Op 6 maart 2019 zullen wij naar aanleiding van deze publicatie een workshop organiseren over de resultaten van het onderzoek en over het werken met Gazelle.

Oktober 2018

We hebben op het NRO congres op 31 oktober een interactieve presentatie verzorgd over de opbrengsten van Gazelle, vanuit het perspectief van zowel de leerling als de docent.

Daarnaast is er een eindrapport voor het NRO opgeleverd met daarin alle (praktijkgerichte) opbrengsten van het Gazelle-project.

Augustus 2018

Het onderzoek is inmiddels formeel afgerond. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een eindrapportage met daarin alle resultaten van het project.

Juni 2018

Op 14 juni 2018 hebben we tijdens de Onderwijs Research Dagen een symposium georganiseerd over verschillende resultaten van het Gazelle-project. Het was een inspirerende sessie met leuke vragen uit het publiek!

Gazelle boekenlegger

Voor meer nieuws kunt u ons ook volgen op Twitter: @Gazelle_lezen

Laatst gewijzigd:12 november 2019 15:14