Over ons Faculteit Wijsbegeerte Onderwijs Filosofie: iets voor jou?

Starten met je studie

Houd je studentnummer (bijv. S1234567) en wachtwoord bij de hand

Zorgt ervoor dat je studentenaccount is activeert om je mail te controleren op belangrijke informatie van de universiteit en je respectievelijke faculteit.

Belangrijke links

Straks studeer je filosofie

Student Portal / Brightspace: hier vind je opdrachten, announcements, roosters, etc.

Voor alle vakken: zie de online course catalogue Ocasys

Roosters: stel je persoonlijke rooster samen

Check regelmatig je RUG mail-account (inloggen vereist)

Draadloos netwerk Eduroam (inloggen vereist)

Introductie eerstejaars en STUFF studievereniging

Als je je tijdig hebt ingeschreven krijg je automatisch een email toegestuurd in juli voor de facultaire introductie. Informatie komt ook tijdens juli op de introductie website te staan. Het introductiekamp in begin september wordt georganiseerd door STUFF.

Boeken

In Ocasys staan de boeken en andere literatuur die je nodig hebt voor je studie. Bij STUFF (Studievereniging Faculteit Filosofie) kun je (soms) met korting boeken bestellen voor het eerste kwartaal van het eerste jaar.

Later instromen

Als je van studie verandert en tussentijds bij filosofie wilt instromen kan dat meestal wel, maar neem eerst contact op met de studieadviseur.

Laatst gewijzigd:05 december 2023 16:18