Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsOnze positieKwaliteitszorg

Hulp bij PDF

Downloaden Adobe® Acrobat® Reader™

In bepaalde gevallen kan een PDF-document dat binnen de browser geopend is een aantal blanco pagina's vertonen. Ook kunt u een foutmelding krijgen.

Er zijn nu twee mogelijkheden:

  1. Uw Acrobat Reader applicatie hapert. U gaat dan als volgt te werk:
    Het is dan beter om het document eerst te downloaden en op de harde schijf op te slaan en het daarna vanuit  Acrobat Reader te openen.
    Dat gaat als volgt:
    1. Klik met de rechter muisknop op de link document binnenhalen en kies Doel opslaan als..., Koppelingen opslaan Als..., Save Target As..., of Save Link As...
    2. Nadat het document op uw harde schijf is opgeslagen, opent u het vanuit Acrobat Reader, of door te dubbelklikken op de naam of het icoon.
  2. U beschikt nog niet over Acrobat Reader.
    U kunt deze applicatie gratis downloaden. Volg daarna de aanwijzingen op het scherm.

  1. U vinkt de gewenste taal (b.v. Dutch) aan en het besturingsprogramma dat u gebruikt (b.v. Windows NT)
  2. U vult uw naam en e.mail adres in
  3. U klikt vervolgens op de downloadknop en wanneer u daarom gevraagd wordt geeft u  vervolgens de door u gewenste plaats voor het (tijdelijke) bestand op (b.v. C:\temp). Het downloaden duurt (afhankelijk van uw systeem en internetverbinding) ongeveer 5 min.
  4. Na uitvoering van het gedownloade  EXE-bestand (b.v. door er op te dubbelklikken) wordt Acrobat Reader automatisch geinstalleerd.
  5. Indien gewenst dan kunt u daarna het EXE-bestand weer verwijderen.

Laatst gewijzigd:14 maart 2017 16:06
printOok beschikbaar in het: English