Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaKioskCatching Innovation

Let's together make Brussels accessible!

Govert Buijs’ column in new Healthy Ageing Magazine AHA!
02 maart 2015
AHA! magazine
AHA! magazine

The new European Commission appointed for its five-year term and new funding oppor-tunity programmes launched, including EFRO and Interreg to focus on regional develop-ment: in Brussels’ context, the year2014 will be remembered as historical,‘ concludes Govert Buijs in AHA magazine. Read the column Spreek Buijs on page 28 of the AHA! magazine (only Dutch version).

AHA magazine

The Healthy Ageing Network Northern Netherlands (HANNN) launched a new global magazine: AHA Magazine. The role of HANNN is connecting relevant factors and parties in the field of Healthy Ageing. Govert Buijs, EU Liaison Officer RUG and UMCG, Research & Valorisation Team, has been invited to shed light on healthy and active ageing from a European perspective. The next edition of the AHA magazine will be published April 2015.

Information

Laatst gewijzigd:15 september 2017 15:18

Meer nieuws

  • 21 februari 2018

    Provincie en RUG maken werk van duurzame landbouw

    De Provincie Groningen en de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) slaan de handen ineen om de landbouwsector verder te verduurzamen. Hiertoe wordt een Bijzondere Leerstoel Natuurinclusieve Landbouw opgericht aan de RUG. De Provincie​draagt via haar Programma...

  • 19 februari 2018

    Prinses Beatrix en Prinses Mabel bij uitreiking 4e Prins Friso Ingenieursprijs in Groningen

    Het Koninklijk Instituut Van Ingenieurs (KIVI) reikt op 21 maart 2018 voor de vierde keer de Prins Friso Ingenieursprijs uit aan de Ingenieur van het Jaar. Ook dit jaar zijn Prinses Beatrix en Prinses Mabel hierbij aanwezig. ​De Rijksuniversiteit Groningen,...

  • 15 februari 2018

    Populaire wetenschapsblogger deelt spintronicafilm

    Een filmpje over het onderzoek van RUG-natuurkundige Bart van Wees is opgepikt door de populaire wetenschapsblogger Hashem Al-Ghaili. Via zijn Facebook site is de film in een paar dagen tijd meer dan 260.000 keer bekeken en ruim 2.100 keer gedeeld....