Maatschappij/bedrijven Wetenschapswinkels Taal, Cultuur en Communicatie Projecten

Lopende projecten

De Wetenschapswinkel Taal, Cultuur en Communicatie is momenteel betrokken bij de volgende projecten:

• Studenten uit verschillende talenstudies (Nederlandse Taal en Cultuur, Engelse Taal en Cultuur en Europese Talen en Culturen) schrijven leeswijzers voor ouderen in opdracht van Stichting Senia.
  • De studente Europese Talen en Culturen (ETC) Tereza Dražanová onderzoekt voor de stichting Empower Yourself de beschikbaarheid van informatie in Latijns-Amerikaans Spaans, language attitudes en andere factoren die de integratie van Latijns-Amerikaanse immigranten in de Nederland kunnen beïnvloeden.
  • Engels op laag niveau vmbo. Studente Muteber (MA Applied Linguistics) onderzoekt voor het Stad & Esch Hoogeveen hoe het Engels op laag niveau vmbo verbeterd kan worden.
Studenten CIW Jaou Cheateau en Julia van der Zee in gesprek met een bewoner
Laatst gewijzigd:19 februari 2024 14:53