Onderzoek Department of Genetics
University Medical Center Groningen

Stem nu op Labyrint Prize!

13 oktober 2010

Labyrint Publieksprijs

STEM NU op de de Genenkrakers in de wedstrijd voor de Labyrint Publieksprijs (een deel van de Academische Jaarprijs) tot woensdag 27 okt. 2010.
NB. Alle PCs binnen één bedrijf  worden als één werkplek gezien. Stem daarom via een computer/smartphone buíten uw bedrijf!
Ga naar
: http://weblogs.vpro.nl/labyrint/publieksprijs/

Volg onze team op hun website and blog

Academische Jaarprijs 2010

De afdeling Genetica van het UMCG is genomineerd voor de finale van de Academische Jaarprijs 2010. De Academische Jaarprijs is bestemd voor de beste vertaling van wetenschappelijk onderzoek naar een breed publiek. Het team met het meest creatieve communicatieplan ontvangt daarbij de hoofdprijs van 100.000 euro om het ingediende plan ook daadwerkelijk te realiseren.

Voor de finale zijn in totaal 27 plannen ingediend. De jury, onder leiding van voorzitter Rick van der Ploeg, selecteerde daaruit 5 plannen en maakte de selectie en finalisten eerder deze week bekend. De finale vindt plaats op woensdag 27 oktober in de Stadsgehoorzaal in Leiden.

De volgende teams strijden om de hoofdprijs:

1. Team Bekdemir | Technische Universiteit Eindhoven | Brandschone verbranding!

2. Team Ferrari | Leids Universitair Medisch Centrum | Kies de Aanval

3. Team Gelderblom | Universiteit Utrecht | Spel van de Gouden Eeuw

4. Team Lentink | Wageningen Universiteit | Vliegkunstenaars

5. Team Wijmenga | Universitair Medisch Centrum Groningen | GENen kraken in GroningGEN: een ontdekkingstocht met de LifeLinesExpress

De Academische Jaarprijs is in het leven geroepen ter stimulering van de wetenschapscommunicatie in Nederland.

Volg ons team op onze blog Facebook Hyves   en Twitter en stem op ons tijdens de wedstrijd in september-oktober!

Laatst gewijzigd:18 december 2023 08:30