Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Onderwijs Postacademisch Onderwijs

Actualiteiten Notariaat: Agrarisch Recht - fiscale aspecten

Deze cursus is geannuleerd
KNB logo
Welke fiscale aspecten kunt u tegenkomen wanneer u zich bezighoudt met agrarisch recht? Volg deze cursus Agragrisch Recht: Fiscale aspecten van prof. mr. dr. Jeroen Rheinfeld en u bent weer volledig op de hoogte!
Jeroen Rheinfeld

Prof. dr. mr. Jeroen Rheinfeld is als bijzonder hoogleraar agrarisch recht verbonden aan de Rijksuniversiteit Groningen. Daarnaast is hij vennoot bij FBN Juristen te Amsterdam en het Instituut voor Agrarisch Recht te Wageningen. Tot slot is hij als universitair docent agrarisch recht verbonden aan de Radboud Universiteit.

NOvA 3 punten

Alle informatie op een rijtje

Docenten Prof. mr. dr. J.W.A. (Jeroen) Rheinfeld
Bijzonder hoogleraar Agrarisch Recht Rijksuniversiteit Groningen
Datum 11 mei 2023
Ontvangst 13.30 uur
Tijd 14.00 uur - 17.15 uur
Plaats Best Western Plus Hotel Groningen Plaza, Laan Corpus Den Hoorn 300, Groningen
Cursusprijs € 325,- (vrijgesteld van BTW) en inclusief digitaal cursusmateriaal
Studiepunten 3 KNB punten, 3 NOvA punten.
MfN-punten, alsmede overige punten op aanvraag
Doelgroep Overheidsjuristen, Rechtsbijstandsjuristen, Notariaat, Advocatuur, Fiscalisten/Accountants
Didactiek Hoorcollege met gelegenheid tot het stellen van vragen en discussie
Voorwaarden Op deze cursus is onze inschrijf- en annuleringsregeling van toepassing