Over ons Faculteit der Letteren Informatie voor nieuwe studenten Faculteit der Letteren 2024-2025 De start van je bachelor Geschiedenis

Verplichte literatuur en cursusreaders

Readers

Het bestellen van de benodigde readers kan vanaf begin augustus via de bestelportal van Canon. De readers worden bij je thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je de readers tijdig hebt.

Handboeken

In de Online Course Catalog (Ocasys) (selecteer academisch jaar 2024-2025) vind je per vak het overzicht van de verplichte literatuur die je dient aan te schaffen.

Je kunt deze boeken zelf in de betere boekhandel bestellen. Als je lid wordt van studievereniging GHD Ubbo Emmius kun je ook alle literatuur met korting aanschaffen. De studievereniging zorgt er dan voor dat alle boeken eind augustus voor je klaarliggen. Voor meer informatie over deze optie, zie deze pagina.

Laatst gewijzigd:24 april 2024 16:09