Over ons Faculteit der Letteren Informatie voor nieuwe studenten Faculteit der Letteren 2024-2025 De start van je bachelor Geschiedenis

Groniek

Historisch Tijdschrift Groniek is een uitgave van Stichting Groniek en verschijnt viermaal per jaar. De redactie wordt gevormd door studenten Geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Groningen. Groniek is in vier decennia uitgegroeid van een bescheiden faculteitsblad tot een gerenommeerd historisch tijdschrift.

Bijdragen van prominente historici uit binnen- en buitenland, waaronder Frank Ankersmit en Hayden White, maken Groniek tot een breed gelezen wetenschappelijk kwartaaltijdschrift. Een jaarabonnement voor geschiedenisstudenten kost slechts €27,50 voor een regulier abonnement, of €14,95 voor een digitaal abonnement.

Laatst gewijzigd:30 april 2024 11:02