Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen (Ver)bouwprojecten bij GMW

Informatieavond omwonenden 15 oktober

08 oktober 2018

Beste Buurtbewoners,

Graag nodigen wij u uit voor een informatieavond op 15 oktober as. over de plannen voor ‘de oude aanbouw’ aan de achterzijde van het universiteitsgebouw, Grote Kruisstraat 2/1 (het Heymansgebouw). De afgelopen zomer is deze aanbouw gesloopt en op dezelfde locatie zal het komend jaar nieuwbouw worden gerealiseerd. U heeft hier al over kunnen lezen in het wijkblad Kop d’r Veur. In het nieuwe – duurzame en energieneutrale - gebouw zullen onderwijsruimtes, een groot studielandschap en een nieuw restaurant worden gerealiseerd.

Het bouwterrein bevindt zich achter het Heymansgebouw aan de Grote Kruisstraat. Wij gaan er vanuit dat u met name in de Grote Kruisstraat zult merken dat er gebouwd wordt het komend jaar in verband met aanvoer van materiaal.

Samen met de architect en de aannemer willen wij u bijpraten over het gehele project op maandagavond 15 oktober as. om 19.30 uur. De bijeenkomst vindt plaats in de Orangerie van de Faculteit GMW. Deze bereikt u via de hoofdingang aan de Grote Kruisstraat 2/1 en de tuin, of door de ingang te nemen aan de Grote Rozenstraat 19 ‘Gadourekgebouw’.

Heeft u vragen over de bijeenkomst? Neemt u dan contact op met het secretariaat van de Dienst facilitaire ondersteuning: Sandy Velthuizen-Geway (s.c.velthuizen-geway@rug.nl, 050 3636230).

Kijk voor meer informatie over het project ook op www.rug.nl/gmw/bouw.

Aanmelden is niet noodzakelijk, maar stellen wij wel op prijs met het oog op de catering.

Met vriendelijke groet,

Marleen Iemhoff, facilitymanager Faculteit GMW