Over ons FEB Research / FEB FEB Research News News / FEB

Laurens Sloot uitgeroepen tot Insights Scientist 2019 door kennisplatform MOA

21 juni 2019
Laurens Sloot

Marketinghoogleraar Laurens Sloot is uitgeroepen tot Insights Scientist van het jaar 2019. Met zijn presentatie ‘De squeeze tussen discount en digital: nieuwe uitdagingen voor servicesupermarkten’ won hij de verkiezing van het Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics (MOA).

Binnen het thema ‘Surviving the Retail Revolution’ maakte Sloot de meeste indruk. Als hoogleraar Retail Marketing en oprichter van de EFMI Business School slaat Sloot volgens de jury een belangrijke brug tussen praktijk en wetenschap. FEB-alumna Nicole Engels, werkzaam bij Nederlandse Publieke Omroep en lid van de Raad van Advies van de vakgroep Marketing, won de prijs voor Insights Professional (Bedrijfszijde).

Meer informatie op de website van MOA.

Sloot: Insights Scientist van het jaar 2019
URL FEB