Alumni Voor alumni Alumnikringen Nederland

Word jij ons nieuwe commissielid?

YAN-commissie

Krijg jij geen genoeg van commissies en wil je ook na je studie actief verbonden blijven aan de RUG?

Voor het Young Alumni Network van de Rijkuniversiteit Groningen zoeken we nieuwe commissieleden. Het Young Alumni Network van de RUG is een netwerk, waarbij afgestudeerden door evenementen een unieke kans krijgen om met andere jonge alumni tot en met 35 jaar in contact te komen. De focus ligt hierbij op loopbaan en persoonlijke ontwikkeling. We vergaderen één keer per maand fysiek op het alumnikantoor in Groningen en richten ons op de organisatie van vier bijeenkomsten per jaar. Het betreft een onbezoldigde positie.

Lijkt het je leuk om deze bijeenkomsten samen met andere jonge alumni te organiseren op toffe locaties? Solliciteer dan voor 11 april en stuur je CV met korte motivatie naar j.t.epping rug.nl.

We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Meer informatie over YAN

Voorbeelden van bijeenkomsten: