Over ons Werken bij de RUG Op zoek naar een uitdaging in de support staf

Ontmoet onze support staf

Qing Gong

Qing Gong werkt als Internationalisation and Research Policy Officer bij de Faculty of Science and Engineering. Als gevolg van de reorganisatie van het voormalige Yantai-team verdiept Qing zich nu als Talent Traveller in verschillende faculteiten en afdelingen binnen de Rijksuniversiteit Groningen.

Chris Diederiks

Chris Diederiks werkt als docent en stagebegeleider aan de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen. Daarnaast leidt hij studenten op tot (aardrijkskunde)leraar voor de middelbare school en is hij studiebegeleider. Na de middelbare school in Emmeloord trok de heer Diederiks verder naar het noorden, naar Groningen, om sociale geografie en planologie te studeren, vooral omdat hij geografie interessant vond en Groningen hem een leuke stad leek. Hij is daarna gebleven en werkt inmiddels al heel wat jaren aan de Rijksuniversiteit Groningen, in verschillende functies.

Laatst gewijzigd:12 september 2023 16:09