Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity Toolkit

Website

Wanneer je een website nodig hebt voor je organisatieonderdeel, je onderzoeksgroep, een specifiek thema of iets anders geldt de regel ‘100% RUG? Gebruik de RUG website’.

Samenwerkingsverbanden

Is er sprake van een samenwerkingsverband met externe partijden dan zijn er twee mogelijkheden:

1. Een website buiten het RUG-webplatform. Hier wordt geen ondersteuning vanuit de RUG voor geleverd.
  2. Webpagina's binnen de RUG-website. Voordeel is dat je profiteert van het drukke verkeer en de sterke uitstraling van de RUG-website. Het betekent ook de webpagina's worden opgezet in de RUG-huisstijl voor de website. Vermelding van aanvullende logo's in de de bovenbalk is niet mogelijk. Daarbij ben je gebonden aan de bestaande functionele mogelijkheden van de RUG-website.

Vragen?

Wanneer je een vraag hebt over het opzetten van een website binnen of buiten het RUG webplatform, dan kan je het beste contact opnemen met de webcoördinator van je faculteit of dienst. Je kan ze vinden via www.rug.nl/mu/w3. Weet je niet wie je webcoördinator is? Neem dan contact op met web@rug.nl .

Laatst gewijzigd:02 september 2020 10:01