Over ons Beleid en strategie Erkennen en Waarderen

Facultaire initiatieven

Bekijk welke initiatieven de verschillende faculteiten binnen de 5 RUG-routes hebben genomen op het gebied van erkennen en waarderen.

• Loopbaanpaden
  • Beoordelen van kwaliteit
  • Leiderschap
  • Balans team en individu
  • Competentieontwikkeling

Loopbaanpaden

Faculteit Economie en Bedrijfskunde

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) biedt getalenteerde onderzoekers de kans om zich te ontwikkelen via een Career Track.

Met een aanstelling in een Career Track krijgen getalenteerde academici de kans om hun onderzoeksportfolio te versterken, hun onderwijs- en managementvaardigheden te verbeteren en in aanmerking te komen voor een full-tenured positie en promotie.

Faculteit Science and Engineering

De missie van de Faculty of Science and Engineering (FSE) is om uit te blinken in onderzoek en onderwijs in een breed scala aan disciplines om zichzelf professioneel en persoonlijk te ontwikkelen.

Faculteit Wijsbegeerte

De Faculteit Wijsbegeerte heeft haar promotiebeleid aangepast in het kader van Erkennen en Waarderen na overleg met alle wetenschappelijke medewerkers. Het promotiebeleid houdt rekening met een breed scala aan criteria (onderwijs, onderzoek, internationale erkenning, dienstverlening, valorisatie en acquisitie) en laat medewerkers hun eigen profiel kiezen met verschillende mogelijke aandachtsgebieden.

Laatst gewijzigd:26 februari 2024 14:32