Over ons Organisatie University Services

Strategieafdeling Onderwijs & Onderzoek

De afdeling Strategie Onderwijs & Studenten (SES) ondersteunt het College van Bestuur, andere afdelingen en faculteiten met het ontwikkelen en implementeren van strategisch beleid op het gebied van onderwijs(innovatie), kwaliteitswaarborging en studentenbeleid aan de RUG. Een belangrijk kerndoel van de sectie is het waarborgen van de hoogwaardige onderwijskwaliteit aan de RUG middels centraal beleid en het ondersteunen van faculteiten in het optimaliseren van elk proces gerelateerd aan de kwaliteit van het gegeven onderwijs aan hun studenten.

Onze onderwijsvisie is gericht op het creëren van sterke banden tussen studenten en medewerkers, tussen onderwijs en onderzoek en tussen onderwijs en relevante maatschappelijke kwesties, in een nationale en internationale context. We geloven dat talent en potentieel floreren in een hechte academische gemeenschap die kennis deelt, creëert, uitwisselt en integreert: een gemeenschap die leden inspireert om hun academische kennis, interesses en talenten optimaal te ontwikkelen.

Bezoekadres

Academiegebouw