Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Lunch & Learn

Wanneer:do 25-04-2024 12:00 - 13:00
Waar:Harmony Building, 1313. 0344

Je hoort vaak over inclusief onderwijs, maar hoe implementeer je dit in de dagelijkse praktijk? Welke hulpmiddelen zijn er beschikbaar en hoe gebruik je die? En wat willen en hebben leerlingen nodig en hoe kunnen inclusieve onderwijsstrategieën hen helpen?

In deze sessie presenteren Zoi Papadima en Irene Poort de tweede unit van de nieuwe Inclusive Teacher e-learning die binnenkort wordt gelanceerd op Brightspace. Je krijgt de gelegenheid om ervaringen en behoeften van leerlingen in groepsverband te verkennen en je eigen inzichten te vergelijken met die van je collega's. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk kun je ontdekken hoe kleine aanpassingen een grote impact kunnen hebben - voor zowel leerlingen als leerkrachten.

Deze sessie zal in het Engels worden gehouden.