Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

What do we know about Blended Learning’s Role in addressing Diversity and Inclusion? A Summary of the Current Educational Research Findings.

Wanneer:di 28-06-2022 12:00 - 13:00
Waar:Online

Onlangs hebben de Communities of Practice for Blended Learning samen met de Inclusion and Diversity groep besloten om te kijken naar bestaand onderzoek over hoe verschillende vormen van Blended Learning het leren voor verschillende groepen bevorderen of belemmeren. In deze presentatie bekijken we een samenvatting van de bestaande literatuur en bespreken we de implicaties voor het ontwerpen van gepast onderwijs. 

Bent u geïnteresseerd in hoe verschillende blended learning ontwerpen diversiteit en inclusie kunnen aanpakken in uw cursus? Zo ja, dan zal dit evenement ingaan op het huidige onderzoek naar hoe verschillende technologieën en actieve leeractiviteiten worden waargenomen door verschillende doelgroepen. We bekijken de rol van verschillende demografische groepen in de klas, van starters tot afgestudeerde studenten, geslacht en internationale achtergronden. We zullen ook bespreken hoe studenten met verschillende leerstoornissen en gedragsoriëntaties verschillende blended learning-elementen waarnemen, en hoe intentioneel ontwerp wordt waargenomen door niet alleen verschillende soorten studenten, maar ook door de docenten die belast zijn met het ontwerpen en implementeren van cursussen.

Deze webinar, georganiseerd door Mellie Pullman & Liga Klavina, zal de hoogtepunten behandelen van een white-paper onderzoeksproject tussen de Community of Practice for Blended Learning en de Community of Practice for Diversiteit en Inclusiviteit.

*Deze webinar is in het Engels

View this page in: English