Over ons Organisatie Kwaliteitszorg Onderwijsbeleid Active Learning Classrooms Over het project

Partners

Het originele projectvoorstel voor TEO (2020) was het resultaat van een constructieve samenwerking tussen verschillende stakeholders aan de RUG, waaronder:

Inmiddels zijn ook andere stakeholders bij dit project betrokken, zoals facultaire roosteraars, medewerkers van de Facilitaire Organisatie, en de Teaching Academy Groningen (TAG).

Faculteiten

Het project is nadrukkelijk ingebed in de praktijk, dus bij de faculteiten. Het projectteam besteedt veel tijd aan het assisteren en adviseren van docenten van alle faculteiten die enthousiast zijn en hun vakken in de Active Learning Classrooms willen zorgen. Het projectteam werkt daarin altijd samen met de onderwijskundigen van de desbetreffende faculteit, zodat we met elkaar kennis opbouwen en verspreiden.

Parallel hieraan wordt er ook afstemming gezocht met de faculteitsbesturen voor te maken beleidskeuzes. Dit is georganiseerd via de stuurgroep. Ook facilitair management, roosteraars en AV-deskundigen brengen belangrijke deskundigheid in waar nodig.

Laatst gewijzigd:27 februari 2023 10:51