Over ons Organisatie Kwaliteitszorg Onderwijsbeleid Active Learning Classrooms Ondersteuning

Ondersteuning vanuit de faculteit

Voor verschillende faculteiten is er onderwijskundige ondersteuning beschikbaar van facultaire onderwijsadviseurs en / of de Embedded Experts van de afdeling Educational Support & Innovation (ESI).

AV Support is beschikbaar voor directe hulp op locatie, via tel. 050-363 8400 (Binnenstad) en 050-363 8500 (Zernike). Het e-mail adres is avsupport@rug.nl.

Letteren

Bij Letteren is het Centre for Learning Innovation and Quality (CLIQ) betrokken, André Rosendaal en Simone Pentermann. Voor advies, ondersteuning of andere zaken kunt u contact opnemen met een van deze CLIQ medewerkers.

De Embedded Experts vanuit ESI voor de faculteit der Letteren zijn ook goed geïnformeerd ove Active Learning: Iain Johnston-White en Marlies ter Beek

AV services biedt technische ondersteuning waar nodig.

Economie en Bedrijfskunde

Voor advies, ondersteuning of andere zaken kunt u contact opnemen met Fabiola Aliaj van de afdeling Educational Quality van FEB.

Gedrags- en Maatschappijwetenschappen

Support voor docenten bij GMW: Laurent Krook (Coordinator E-learning & Video)

Rechten

De Embedded Expert vanuit ESI voor de faculteit der Rechten is Esther Arrindell

Science & Engineering

Bij FSE is de Professionalisering & Innovatie in Onderwijs (PIE) groep de eerste contactpersoon. Voor advies, ondersteuning of andere zaken kunt u mailen naar fse-pie rug.nl.

Ruimtelijke Wetenschappen

Voor advies, ondersteuning of andere zaken kunt u contact opnemen met Arjan van den Assem of Erik Meijles. De Embedded Expert vanuit ESI voor FRW is Rick Huizinga

Laatst gewijzigd:20 februari 2024 14:53