Over ons Organisatie Kwaliteitszorg Onderwijsbeleid Active Learning Classrooms Ondersteuning

Reserveer een ALC

Interesse om uw onderwijs te verzorgen in een Active Learning Classroom? U kunt hiervoor de medewerkers bij faculty support of het roosterbureau van uw faculteit benaderen.

Voorafgaand aan het gebruik van een ALC vindt altijd een intakegesprek plaats over uw wensen en de benodigde ondersteuning. Ook krijgt u hierbij informatie over deelname aan het onderzoek naar het gebruik van de Active Learning Classrooms. Onderstaande figuur biedt een schematische weergave van dit traject.

Reserveer een ALC
Gebruik maken van een Active Learning Classroom

Let op: het is belangrijk om regulier gebruik van de ALC (bijvoorbeeld voor meerdere colleges van hetzelfde vak) ruim op tijd door te geven aan de roosterbureaus.

Laatst gewijzigd:07 september 2023 11:32