Over ons Actueel Evenementen Academische Plechtigheden Opening Academisch Jaar Aanmelden

Aanmelden Opening Academisch Jaar 2022

Hoogleraren, studie- en studentenverenigingen, en RUG-collega's en andere geïnteresseerden kunnen zich hier aanmelden. Kies de groep waartoe u behoort en meld u aan via het formulier.

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. De aanmelding sluit zodra de maximumcapaciteit in de Martinikerk bereikt is of op uiterlijk 28 augustus. Meld u daarom zo snel mogelijk aan via het juiste aanmeldformulier. Uw uitnodigingskaart dient als entreebewijs.

Hoogleraren

Togati worden verzocht zich om uiterlijk 15.30 uur te verzamelen in de hal van het Academiegebouw. Het cortège vertrekt om 15.40 uur vanaf het Academiegebouw.

Aanmelden studie- en studentenverenigingen

Wilt u als bestuur van een studie- of studentenvereniging deelnemen aan de Opening van het Academisch Jaar? Dan dient u zich hieronder aan te melden. Let op: slechts een lid van uw bestuur hoeft zich aan te melden. In het aanmeldformulier kunt u aangeven hoeveel uitnodigingskaarten u wilt ontvangen (maximaal zeven). Uw uitnodigingskaarten zijn na aanmelding af te halen bij de balie van het Bestuursgebouw, Muurstraat 14, Groningen, vanaf maandag 22 augustus tot en met vrijdag 2 september, tussen 09.00 - 12.30 en 13.00 - 17.00 uur.

Studie- en studentenverenigingen kunnen met vlaggen en vaandels deelnemen aan het cortège. Zij dienen zich om uiterlijk 15.15 uur te verzamelen op het plein voor het Harmoniegebouw. Het cortège vertrekt daar om 15.30 uur. Aangemelde verenigingen ontvangen hierover nader bericht.

Deelname aan het cortège is geen verplichting. Ook zonder deelname kunt u zich aanmelden voor de openingsceremonie in de Martinikerk.

Aanmelden RUG-collega's en andere geïnteresseerden

Wilt u als RUG-collega of andere geïnteresseerde deelnemen aan de Opening van het Academisch Jaar? Dan is uw uitnodigingskaart na aanmelding af te halen bij de balie van het Bestuursgebouw, Muurstraat 14, Groningen, vanaf maandag 22 augustus tot en met vrijdag 2 september, tussen 09.00 tot 12.30 en 13.00 - 17.00 uur.

Woont u niet in de buurt van Groningen of bent u niet in de gelegenheid om de uitnodigingskaart af te halen? Dan kunt u in het aanmeldformulier hieronder aangeven dat u de kaart naar uw thuisadres wilt laten verzenden. Deze ontvangt u dan in de aanloop naar 5 september.

De aanmeldformulieren: